Subject: Päring selgitustaotluse kohta, mille vastamistähtaeg on ületatud
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 16:25:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

MTÜ Ikkagi Inimesed saatis Tervisekassale 28.11.2024 selgitustaotluse, mille 
vastamise tähtaeg oli Terviseameti dokumendiregistri andmetel 28.12.2024, 
kuid vastust ei ole me seni saanud. Samuti ei ole meid teavitatud vastamise 
tähtaja pikendamisest. Palume vastust oma selgitustaotlusele. 
Selgitustaotlus on registreeritud numbriga 8.1-1/24/12340-1.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    +372 503 2251
E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/

Kontakt TA Info (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 28. november 2024 kell 13:12:

Täname Teid Terviseameti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  saadetud kirja eest. Tegemist on 
automaatvastusega, mis kinnitab, et Terviseamet on Teie kirja kätte saanud. 
Kirja sisu ja selle võimalikke manuseid ei ole veel kontrollitud.
Kui Teie kirjas esineb menetlemist takistavaid puudusi, võtame Teiega 
ühendust.

Terviseameti infomeilile saabunud kirjad registreeritakse Terviseameti 
dokumendihaldussüsteemis Delta. Isikuandmete töötlemisel jälgime 
isikuandmete kaitse üldmääruses kehtestatud põhimõtteid. Kui kiri sisaldab 
isikuandmeid, on Teiega peetav kirjavahetus avaliku teabe seaduse § 35 
alusel juurdepääsupiiranguga. Sõltumata juurdepääsupiirangust väljastame 
dokumendi asutusele või isikule, kellel on seadusest tulenev õigus seda 
küsida (nt uurimisasutus, kohus, kohtuväline menetleja).

Tulenevalt kirja sisust võib Terviseametil olla vajadus veenduda pöörduja 
isikusamasuses. Kõige parem ja kiirem meede selleks on pöördumise 
digiallkirjastamine, kasutades ID- kaarti ja ID-kaardi tarkvara. Tundliku 
sisuga pöördumised on võimalik edastada krüpteeritult (Terviseameti 
registrikood 70008799).

Anname endast parima, et pöördumised leiaksid lahenduse esimesel võimalusel 
ja pöördumistele vastatakse õigusaktides ettenähtud tähtaja jooksul:

*	Teabenõue täidetakse viivituseta, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva 
jooksul.Kui teabenõuet on vaja täpsustada või kui teabe väljaselgitamine on 
aeganõudev, pikendatakse teabenõude täitmise tähtaega kuni 15 tööpäevani. 
Kui teabenõude täitmiseks tuleb teavet täiendavalt süstematiseerida ja 
analüüsida ning selle alusel on vaja uus teave dokumenteerida, loetakse 
teabenõue selgitustaotluseks ja sellele vastatakse 30 kalendripäeva jooksul.
*	Märgukirjale, selgitustaotlusele, avaldusele, kaebusele ja taotlusele 
vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva 
jooksul selle registreerimisest. Lähtuvalt vastamise keerukusest võib 
vastamise tähtaega pikendada kuni kahe kuuni. Pöördujat teavitatakse 
vastamise tähtaja pikendamisest ja pikendamise põhjusest.
*	Tervishoiuteenuse tegevusloa taotlus lahendatakse tegevusloa andmise või 
andmisest keeldumisega 60 päeva jooksul taotluse esitamisest arvates.
*	Laboriteenuste tellijaga võetakse ühendust 5 tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

Terviseamet
Paldiski mnt 81
10614 Tallinn
Telefon +372 794 3500 (tööpäevadel kl 8.00-16.00)
E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you for sending an email to [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  .
In case your message needs a response we will answer to you within the time 
frame provided by the law.

Health Board